13/11 karlstad kan de bli bättre?

i morgon är de skola igen!
måste bara säga att detta lov har gått väldigt fort..
men de är bara att peppa till skolan för snart är de jullov och ledigt
+ så far jag, ida och hennes mamma snart tiill karlstad där vi ska se
färjestad mot Skellefteå AIK och de PEPPAR jag verkligen till!

IDag har de inte hänt så mkt varit och styrke tränat på edda och ikväll ska jag chilla
med majken :)
satt nyss och slog in presenter till min kära broder som fyller år i morrron hela 19 bast!
jag håller på att längta ihjäl mig till julen, tänk när snön kommer och paketen under granen doften
allt!! de är den bästa stunden på hela året!!




Ni kan kalla mig biff!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0