majs?

har just tryckt i mid lax oxh ris och för att vara lite nyttig så tog jag majs också! duktigt där carro!

Skolan idag har väll inte varit den roligaste.. först att aik förlorade mot frölunda igår, trött som in i hell,
massa prov och läxa....
Men jag ser farmemot en sak nästa vekca drar jag till karlstad med ida de kommer bli helt underbart eftersom
jag får fara dit med ida och se aik krossa fbk!
Där ska vi se Färjestad mot aik



måste bara berätta att jag och maria var på stan i fredags
och när vi gick in på vintergatan så satt de en gubbe där.
-hello, säger gubben
-hello, säger vi lite försiktig
-åh nice leggs, säger han och pekar på mina ben
vi tittar bara på honom sen går vi vidare.. men ofta man sitter och säger så om man typ är 70?
jag trodde han skulle fråga vart någon affär låg men inte....

Nu ska jag fara och styrke träna vi får höras!



Kommentarer
Postat av: stin

HAHAH äckel gubbe !

2008-11-04 @ 19:17:35
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0