plugg plugg plugg

plugg plugg plugg... är de ändå som går igenom mitt huvud just nu...
Imorron har vi engelska prov och bra som jag är så kommer jag själbklart får mvg!
skoja!! om du byter ut mv och sätter dit ett i så har du fått fram mitt betyg!

"de jag lär mig går in genom ögonen och ut ur munnen" ett litet citat från Stina med enkel V

Det blir ingen hcokey för min del ikväll, hade gärant vilja fara för jag tror de kommer bli en hejdundrar bra match! och om vi vinner så går vi upp i serieledning igen! men jag får nöja mig med att se på tv och plugga samtidigt!






Är man bra på hockey eller är man? med jimmies hjälm och martinens
skridskor så blir nog alla bra! ;)

Men ni som är på matchen kan heja lite åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0