redovisning och prov avklarat!

redovisning är nu avklarad och de gick väll hyffast, jag tycler vi gjorde de bra trots att de var med mic!
Efter de så fick men energi kick och de vart lite dans på bord och national sång i mic med min härliga röst,
men sånt skadar aldrig

Ida ringde även idag och det blir att vi far på onsdag med klockan 22.00 iställer 03.00
för de skulle ungefär ta 15 timmar att åka dit... de känns lite jobbgt men med ida så
blir de nog helt super! =D 

ikväll så möter aik Linköping borta och jag har ingen annig hur de kommer gå, såklart hoppas jag på vinst!
men på ett sät känns de som att vi kommer förlora för att Linköping är inte dåliga men de är inte vi heller!
de jag vill säga är att jag hoppas på en bra match!


samma bilder kommer upp här på bloggen hela tiden..
men min dator har pajat och jag alla mina bilder kommer gå förlorade.....
innan jag startade datorn så tänkte jag att jag måste nog spara ner mina bilder
så de inte försvinner... jaa och när jag startar datorn så funkar de inte.. är de typiskt?

Nu har jag i alla fall en bärbar och där har ja inga bilder så de blir lite samma
bilder hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0