Riskettan avklarad

Då har man gjort bort riskettan, skönt måste jag säga så nu är man ännu ett steg närmare körkortet
Man fick veta med om alkohol, droger, trötthet och risker i trafiken och sedan så skulle man diskutera lite om det.
Nu är det halken kvar och sedan så är jag redo för att ta körkortet!;)

får ju inte glömma att högerskytten Tenkrat från timrå har skrivit på för aik för två säsonger!
Gud så skönt nu efter att vi har tappat en massa spelare...

google.se

Ikväll så skulle Marre vara snäll och bjuda mig på middag, tackar för det!:)
Sedan så måste jag bara berätta att majken kan inte ha varit så nykter i morse!!!
hon skickade ett fullis sms till mig!!


You rock my world!


Kommentarer
Postat av: åbbe

vi får ta det en annan gång!! man va glad att du inte åt med mig det vart inte mumma..



HAHAHA, på morgon? henne kan man inte lita på ;)

2009-04-04 @ 10:09:00
Postat av: Elin

Min kaka <3

2009-04-04 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0