sthlm......

Stockholm är bara att glömma.... jag var ju peppad!
jag och majken i Sthlm kunde ju inte bli bättre.. men nej då har jag halken så det gick ju inte, fast halken är flyttad till torsdagen den 16/4 istället ;)

Både igår och idag så har jag haft körlektion, gud så bra det kändes med tanke på förra gången jag körde då gick det piss eller jag tyckte det men inte läraren...
Han sa att han tycker det går så bra så jag är redo för att köra upp nu! fast jag bara tagit tre lektioner än, så det känns faktiskt bra,  så nu behöver jag inte oroa mig så mycket över det:)

Längtar även till helgen då det blir IKEA haparanda och sedan till luleå för shopping, sen så sover vi över i Luleå på hotell i två nätter! KING!:)


Kommentarer
Postat av: stina

ja ska kanske också¨till happis i helgen på IKEA!!! ;)

2009-04-09 @ 07:50:52
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0