Bra och dåligt

Vad härligt, AIK tog en viktig seger igår mot SSK. Jag, Elin och hennes pappa hade sittplats, måste bara säga att de är väldigt skönt att sitta och se matchen när man har gått en hel dag på skolan och är helt slut. Men de är inte samma stämning som på ståplats, de kommer de aldrig vara! Skönt att Jyri var tillbaks, han har saknats
Om vi vinner dom sista matcherna så är vi klara för slutspel! hoppas ändå på att HV71 väljer oss för vi har haft lätt mot dom. Fast det roliga skulle vara om vi skulle få möta Luleå i slutspel,  jäklar vilka matcher de skulle bli!
Som sagt jag hoppas verkligen på slutspel, det skulle sitta som handen i handsken.

Bilder från skellefteaaik.se

De dåliga är att jag har en knöl i halsen så jag kan inte äta.. måste trycka i mig en massa brustabletter...
och på vårdcentralen så sa dom inte så mkt, men de är bara le och se glad ut, det finns de som har de värre!




Sötnos, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0