hockey är livet

Nu var det ett tag sen.. har känt att de har funnits viktiga saker, tyvärr

Idag vart det träning på morgonen, vidare till staden där jag köpte de efterlängtade skorna och en
tröja från indiska.
När jag kom hem var de dax för hockey, nja matchen var ju inte den bästa 1-0 till frölunda..
Jag är skit peppad på att fara till Övik och se Modo mot aik den 12 februari!!!!
Jag peppar även till hösten för då ska jag och Elin fixa ihop en hockeyresa, och de blir inte till luleå
eller övik, vi ska längre bort och se!

Först såg mitt rum ut så, där tyckte jag att jag hade väldigt mkt bilder
skitnöjd


Men sedan vart de mer!
Fick en hjälm i julklapp med autografer av majken så jag ska upp med
min aiktröja klubborna och sen ska hjälmen dit med,
coolt kan de bli:)

Saknar ida!!!

Majken är i Södertälje nu på jsm, saknar den lilla tösen
kollade på hennes facebook inte lite lyxkigt hotell dom har
nej nej... Frölunda hade tydligen varit där, synd att jag inte
var där..... Ville ju träffa Johan Holmqvist och KALLIO!
Skickade sms till majken och sa att hon skulle
ta autografen men hon tyckte alla såg lika dana ut så de sket sig ju.. ;)

Johan Holmqvist
Honken

Nu ska jag se när Linköping krossar modo:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äru död?

2009-02-06 @ 18:52:12
Postat av: Anonym

Uppdatera kakan!!!!!

2009-02-11 @ 09:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0