rådjur? lodjur? rovdjur?

Måste bara berätta en rolig/hemsk sak som hände jag och Maria igår när vi skulle gå hem från Majken
Vi började gå och när vi hade gått ett kvarter från majken så ser jag något springa över vägen.
- Maria jag såg en jättekanin!, eller kanske en hund
Lite skraj så gick vi lite längre fram
Sedan ser vi en till hoppa över vägen!
- AHHH ett rå djur!!!, maria
Så då börjar vi springa tillbaks till marica, fast sen stannade vi och jag ringde min pappa och frågade om rådjur var farliga..... nja de är dom ju precis inte dom är ju för tusan rädda för oss

Haha men sedan tog vi oss samman och gick!
Sedan så såg vi spåren, ja jag fick slita maria från spåren
-Skit tänk de var här dom hoppade, maria

Nrä vi hade kommit en bit så började vi prata om de igen!
- Men tänk om lodjuret hade ätit upp oss? eller var de ett rov djur?, carro
- haha ofta lodjur dom är ju skitfarliga!, maria
- Alltså vad är vi för något, är vi ett rovdjur?, carro
- Nja allstå är vi inte typ en egen ras?, maria
- Nja jag tror typ ändå vi är däggdjur fast jag vet inte, carro

Ja jag har inte så mkt mer att tillägga än att vi är inte är så smarta som vi ser ut!....


Detta var de vi såg igår


Kommentarer
Postat av: stina

haha söta ;)

2009-01-08 @ 07:54:10
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0