spruta i min mun!

Måste bara berätta en rolig/pinsam händelse som hände i helgen

På lördagen så bestämde jag mig för att bara ta de lugnt med min bror
för mamma och pappa skulle ut och äta, så jag tog på mig pyjamasen och
tvättade bort sminket vid 19.00. Sen satt jag mig och såg på film.
Ungeför vid 21.00 så ringer de på dörren och ja, vad ska mana göra jag måste ju öppna...
När jag öppnar så står det två killar i 19-20 år, En kille är utklädd till korv och den andra typ till
en hippie eller mohammed.

Korven- hej har ni ketshup hemma?
jag- står där helt chockad men sen får jag fram ja
sen ser jag hippien bakanför dörren som står med en digitalkamera och filmar, kul attt jag är med på en film i pyjamas...

Ja jag springer upp och hämtar ketshupen
Korven- kan du spruta ketshupen i min mun?
jag- ja.... okej
skakar till flaskan sen sprutar ja de i munnen
korven - spruta i mer!
jag - okej...

De var min granne som hade fest så man hörde hur alla satt och skrattade...

berättar resten av händelsen sen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa de är klart de går bra att du köper stövlarna !! INgen fara carro :)

2009-01-26 @ 18:54:07
Postat av: Anonym

HHAHAHAHAH

en hippie eller mohammed....?

2009-01-26 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0