uppdatering..

dålig uppdatering..

Men i alla fall, i torsdags så drog jag och mackie till ladan där vi såg AIK vinna med 5-0 mot Modo! Trevligt värre
Den segern satt fint, och idag möter dom Rögle borta hoppas på en vinst där med.
I Fredgas så hade jag och Amanda sovmorgon och sen var de bara två lektioner som väntade slutade 12.40,
efter skolan så vart de stan med Elinix och Amanda.

Idag har jag varit på stan och inhandlat lite tänkte slänga in en bild



jeans leggings - Veromoda 280kr
Chinos - Gina tricot 199kr
Tröja  - H&M 149kr (köpte i fredags)
Örhängen - Gina tricot 49kr ( Köpt i torsdags)


Kommentarer
Postat av: åbbe

så sygga leggings´, sånna vill jag också ha, jag kommer typ och köpa dom och vara en liten härmapa! ;)

2009-01-26 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0