bra cookie

dålig uppdatering

Sportlovet är snart slut....
men de har hunnits med en del i alla fall, har sovit, shoppat, sett hockey, umgåtts med vänner
Vilken match de var i torsdags gud så härligt första segern mot LHC och ikväll hoppas jag på
en till! vi ska skrälla i år

Nu har jag också beställt hem såna här skor  från HM, jag som aldrig går i högklackar måste börja lära mig, för
det blir nog snyggt till sommaren:) Det vart även ett par gladiatorsandaler som kommer bli perfekta till sommaren!



Shoppade även lite i Luleå men de var inte så mycket vart faktiskt lite besviken...
Men det vart en jeansväst, en randig tröja, en vanlig tröja osv. Kommer kanske
någon bild sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0