Fas A, B avklarat!

Äntligen helg!

Vi slutade halv ett idag och när jag kom hem funderade jag på att ta en liten jogging tur men så vart det inte...
Istället så satt jag mig och gjorde faser. Igår klarade jag fas A och nu så har jag klarat fas B, känns bra!

Ikväll så blir det hemma kväll med hockey och god mat, kvalserien börjar SSK mot Leksand de kan blir en bra match:)
Och imorgon blir det ännu mer hockey för då är det Skellefteå AIK mit Linköping och vi måste verkligen vinna i morgon!
Ska dit med min Elin och såklart har vi sittplats hoppas på en polly!

Här är damen jag ska på hockey med!

Keep smilin', keep shinin'
Knowin' you can always count on me, for sure.

That's what friends are for.



Kommentarer
Postat av: Elin

For good times and bad times

I'll be on your side forever more

That's what friends are for! <3



Kanonbra med faserna också kakan =D

2009-03-14 @ 10:06:42
URL: http://elinbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0