SEMIFINAL EFTER 31 ÅR!

KAN NI FATTA? VI ÄR I EN SEMIFINAL EFTER 31 JÄKLA ÅR!!!??!?!
DET ÄR JU HELT OTROLIGT, VILKEN KÄNSLA!


Koskenkorva vilken hjälte, och på tal på PUMBA!
HELA LAGET KÄMPADE SOM GUDAR,
KAN INTE FATTA DET ÄN! DET ÄR JU SJUKT!

I alla fall igår så såg i matchen i en lokal, men klockan 22.00 så var vi tvugna och hämta mamma, men som tur var så var det paus. Sedan for vi hem och såg jag såg den 4.e och 5.e perioden men sen så pallade inte mina nerver, jag trodde jag sulle dö där ett tag och jag kan säga att det var inte långt ifrån! Jag la mig i sängen höjde volymen på min mp3 nästan till max.
Helt plötsligt hör jag bara hur någon smäller i dörren och då tänker jag direkt FAN nu är de kört
jag ropar:
- förlora vi?
- förlora vi?
till slut så svara min älskade bror att vi vann matchen!
-skämta du?
- nej vi vann, säger ante
jag springer upp till mamma och pappa och ser att vi faktiskt har vunnit! det går inte beskriva vilken känsla det var!!
Hade så jäkla ont i huvudet, hade varit nervös hela måndag morgon och de kan mina vänner hålla med om!!
Stina fick även några fina sms av mig när jag var som mest nervösast, det går fan inte beskriva!!!

Nu blir det fbk i en semifinal, jag tror vi har en chans att ta dom, hoppas i alla fall det!=D

Bjuder på lite bilder från matchen
Bilder tagna från skellefteaaik.se



Kommentarer
Postat av: M

F A N T A S T I S K T

2009-03-17 @ 22:18:33
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

KAKAN kan inte vi skaffa en blogg ihop? :D

2009-03-19 @ 17:51:21
Postat av: Anonym

///mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaå

2009-03-19 @ 17:51:44
Postat av: Anonym

hahaha så spännande det var!!!!1

hiih skämt och sido, jag såg det inte äns =]

2009-03-24 @ 21:07:43
Postat av: Anonym

/syster till mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaå :)

2009-03-24 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0