Söndag = Hockey

Jag fattar inte riktigt hur AIK kunde vinna igår, det är sjukt, men vi var faktiskt det bättre laget och Pumba storspelade i målet! Skön seger måste jag säga! 
På måndag så är det den avgörande matchen om vi går vidare till semifinal eller om säsongen är slut. Jag tror det blir svårt att ta LHC borta, men vi har gjort det och varför skulle vi inte göra de nu? LHC har mer press på sig att gå vidare än vad vi har så de är skönt. Jag tror AIK kommer vara sjukt taggade så det kommer bli en spännande match!

Min söndag kommer bestå av hockey, hockey, hockey men de gillas.
10.30 så ska jag se skellefteås match igen den som spelades igår
14.00 kvalserien Västerås - Växjö
17.00 kvalserien Södertälje - solna aik
Så ser min Söndag ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0